BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, February 23, 2010

Tentang Aku!


Salam...
Actually aku baru nk start bloging...
sebelom tu elok ar aku perkenalkan diri ku...
supaya korang x der ar tertanya2 kan???
hahahahhaha..
poyos jer...
hurmmm...
Nama ku FARID...
Sekarang nie masih belajar di...
UTM...
aku ambik kos...
REAL PROPERTY MANAGEMENT
aku nie jenis yang suka gelak...
asyik gelak n gelak jer...
=)
hurm...
aku x taw nk cita apa lagi nie?
buntu seyh...
yela...
baru berjinak2 nk menulis blog laaaa katakan...
tapi ada ker yg akan baca blog aku???
hahahah
lantak ar...apa aku peduli...
janji aku tulis apa yang aku suka...
BETOL X???
hahahah

4 comments:

hikmah128 said...

hahaha,,aq org first ke yg bace nie..?? ;D

farid zulkipli said...

ye. emma org PERTAMA! Tahniah oke. hahahahaha =p

Anonymous said...

wah..farid dh da blog..bgus2..keep on wif ur blog ya...

farid zulkipli said...

huhuhuhu...tenkiu2...heehehehehe....t slalu2 la usya blog nie kayh! hahahha